Läget idag...

Finns massor att göra... just nu ligger Lilleman och är inte helt nöjd på sin filt, golvet behöver dammsugas och tvättas (i natt steg jag upp och sanerade efter en hund som varit dålig i magen, så det är delvis avtvättat), fixa i albumen, beställa en ny omgång kort, gå ut med hundarna, vattenspridaren behöver flyttas, en blomma behöver planteras om, vattna blommorna, lägga upp bilder på min blogg, (men de är i kameran som är i en segelbåt, så det får vänta) - men mest ska jag vara tyst, vårda min hals som är hes, mysa med Lilleman - K och A är ute och seglar med några vänner - och kanske passa Sofia.

Förresten på denna Lillastunden (ca 2 minuter har Lilleman tystnat = förmodligen somnat!)...
Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback