operation, igen...

Trots att jag har sagt att jag Aldrig mer ska operera (hur man nu kan säga något sånt - det är väl inget som Jag direkt bestämmer) så blir det operation av knät om en och en halv vecka. De misstänker menisken och har bestämt att göra en titthålsoperation. Så, sen mitt korkade uttalande om "inga fler operationer" - det hade väl funkat om det var skönhetsoperationer vi snackade om, men det är det ju inte... (Fast det är sexigt med ärr - i alla fall när man pratar om Salming har jag hört...) - så har jag gjort tre operationer på nästan ett år - två skrapningar och så nu en knäoperation.

Nog tjatat om det - idag har Limpan och jag tagit en promenad med hundarna och sen väntar städning, vi ska ha lite folk här som gick lärarhögskolan med mig. Nu hopaps vi på fint väder och att sommaren kommer på allvar i helgen!

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback