Regnet det öser ner

men vad gör väl det?! Kanske är det skönt att slippa vattna det nysåda gräset, dricka te utan att få värmeslag och kunna sitta vid datorn utan att få solabstinens? Fast om jag ska vara ärlig - så vattnar jag Gärna! Och jag kan dricka te (eller vara utan) även om det är varmt! Och sitta vid datorn kan jag göra senare elelr på kvällen... Jag vill ha sol! Men okej - det gör inte så mycket om det regnar Idag - men risken är ju att det blir en trend. Nu kommer sommaren att regna bort - vi har varit med om det förr... (Fast om jag ska vara riktigt ärlig - så regnar det inte Just Nu...)

Ikväll är det match - Sverige mot England. Börja be bönen! Jag tror att det kan behövas! Jag hoppas att de Spelar lite mer - frågar lite mindre, det är nästan som om de frågar varandra/Lagerbäck/publiken/världen om lov innan de passar. Och så hoppas jag att de gör lite fler mål och ännu fler än vad England gör!

Igår var Sandra och Eric här. Trevligt! Klara älskar att busa med dem! Linus fick spela lite fotboll och hans krattade med hela ansiktiet - jag ska lägga upp lite bilder på hans fotbollskarriärsperimär nån dag!

Imorgon är det knäoperation för min del - känns inte helt roligt... Lite snorig är jag, och fortfarande lite hes, och det får man ju inte vara - men jag ska kurera mig ordenligt, för även om jag inte vill opereras imorgon, så vill jag heller inte skjuta på det...

Ha en bra dag och vårda brännan! Och heja på Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback