Tja...

Än en gång har jag bevisat att jag inte kan höger och vänster - det är ju hans Vänstra öga som är något mindre... fast än så länge är det nog mest jag som ser det...

Vädret ser ut att bli bättre idag. Anders och Klara har åkt till jobb och dagis, och FLinus ligger nere på en filt (Anders fick väcka honom när han åkte och bar ner honom - jag vågar inte ta honom i trappan), och jag borstar tänder och uppdaterar bloggen...  Troligtvis kommer en vän och hälsar på idag - hopaps det! Annars får nog Anders jobba lite hemifrån i eftermiddag - en hel dag klarar jag mig inte själv ännu - eller det är klart att Jag skulle göra, men till vilket pris?

Nu är tanborstningen klar och jags ka gå ner och pussa på min Älskade FLinus! Pussa på någon ni oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback