Första gången

Tänk vad mycket man ska vara med för Första gången...
Idag regnar det för första gången sedan Linus kom till världen den 15 januari. Och det regnar mycket. Riktigt äckelväder... Fortfarande ligger snön på marken, men den blir allmer slaskig...  Han ligger nu på en fäll och tittar ut genom vårt stora fönster och ser regnet falla...
Och en annan dag badade han bubbelbad för första gången - ja det var den 10 mars - jag kommer ihåg det för det varbpå min födelsedag. Den dagen som jag kom på att "jag kommer nog aldrig börja dricka kaffe" - jag har alltid trott att jag Kommer börja dricka det, bara jag blir lite äldre. Men nu fyllde jag 29 - och visst kan jag dricka kaffe, men jag tycker inte att det är speciellt gott... Nä, jag är en riktigt teoaman. Och kommer nog förbli det...

Ja det finns mycket man ska vara med om...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback