Tvåbarnsmamma?

Undra om det är så som min mamma säger - att jag inte vet hur det är att vara tvåbarnsmamma ännu? Linus sover mest och Klara är en liten stund på dagis (oftast), och sen vill hon ofta åka en stund till mormor eller så hittar vi på något... Dessutom är hon duktig på att leka själv och hittar på mycket att pyssla med. Så jag har faktiskt lyckats laga två par byxor och sy de där gardinerna idag!
Fast när jag känner efter i mitt underliv, så förstår jag att jag har blivit mamma igen! Hade inte alls ont direkt efter förlossningen - det gick bra att göra både det ena och det andra behovet. Men sen kom ju problem på rad... med rester och bakterier, svamp osv... och detta har gjort mig till nunna?! Asexuell... För många gynundersökningar under det sista året och för mycket problem har gjort att det inte är så kul längre... Trött på min kropp! Kan jag aldrig få vara normal, känna lust, ha det lätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback