Glömde en del...

En annan sak som gör att jag känner mig deppig idag kanske är för att jag känner mig fast och jag känner mig Bara som en mamma - och det brukar inte störa mig, jag Är ju mest mamma Just nu. Men som sagt så ska vi åka till Halmstad imorgon och då tänkte jag att K kunde vara hemma hos mamma, men det vill hon nog helst inte. Just nu vill hon mest vara med mig. Dagis går bra, men sen vill hon va hos mig. Men igår sa hon att hon ville flytta... Det gjorde mig ledsen, hon sa det i söndags oxå... Hon menar ju inget med det - hon Vill ju vara hemma hos mig, men ändå så känns det jobbigt. Och aldrig är hon riktigt nöjd - är man hemma en hel dag, vill hon åka iväg och ska man iväg vill hon vara hemma...

Och så känner jag mig fast här hemma, speciellt när A är i Norge. Jag kan inte ens gå en skön långrunda i skogen eftersom jag inte gjorde det när K var på dagis...  Visst kan jag ringa mamma, men det är inte samma sak... Fast jag kanske skulle göra det ändå - Lilleman ligger och sover och då kunde jag smita ut... Men det finns så mycket jag skulle behöva göra (tur att gräsklipparen är på lagning i alla fall, då kan jag inte klippa gräset i alla fall) - just nu är det nog tvätten som mest skulle vilja bli fixad...

Blörk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback