Halmstad

Idag åkte jag med en vän till Halmstad. K stannade hemma och hade haft en toppendag med mormor.Vår bilfärd började med att vännens dotter skrek, och tillslut skrek hon så hon kräktes. Jag fick köra istället. Limpan somnade. Vi fikade och fick god mat och sedan somnade Limpan lagom till vi hade tagit på alla bebbar (3 st) och skulle gå ner på stan en stund. Han vaknade ju då så klart - och var inte helt nöjd med det beslutet.  Vi fick stanna och fika och amma. Sedan var det i stort sett dags för hemfärd. Kompisens dotter blev ledsen igen och jag satte mig därbak hos bebbarna som somnade tillslut. Sen var stolleprovet över för denna dag. En trevlig dag med andra mammor - där jag faktiskt bara behövde vara en "halv mamma"! Halmstad kommer alltid att finnas i mitt hjärta! En underbar stad! Som dessutom hade blå himmel - till skillnad från denna grå här hemma...

Nu ska jag koka en kopp te och sätta mig i soffan och titta på matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback