ibland vänder det snabbt

NU känns mitt lilla liv betydligt bättre! Ibland går det fort och behövs lite. Mamma titatde in utan förvarning och vi fikade och sedan följde K med henne en stund. Lilleman sover fortfarande så jag passade på att träna lite med Kenzo - det blev lite konc.övningar och framåtövningar samt svängövningar, inkallningsövning och  vittringsövning som gick hyfsat bra. Sedan sparkade jag ner lite maskrosor (K kallar dem för rosor... och det påminner mig om förra året när hon gick ut och plockade av Alla tulpaner i landet med ca 2 cm långa skaft, hmmm "tack") - tyvärr sparkade jag lite hårt så knät gjorde asont - men Livet känns ändå bra igen! K verkar ha accepterat att jag ska åka imorgon - det känns skönt. Det blir lite lyxigt att bara få åka iväg nästan själv! Och nu hör jag Flinus ligga och buffa! Dags att rädda honom. Titta på detta huset:
http://beskriv.bovision.se/objcard/objcard.aspx?OBJGUID=61097735&OBJTYPE=CMVilla&mi=9709
Lite sugen blir man... Vem har sagt att man Måste bo i ett och samma hus, bara för att man har flyttat till hus?! Å andra sidan så finns det Många bra saker med detta huset - men vem har sagt att man inte bara kan Titta?!

Kommentarer
Postat av: Eric

Det är lugnt Lisa....bara slå en pling om ni vill sälja huset =)

2006-06-03 @ 12:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback