Ingen bra dag...

Kände redan på morgonen att detta inte var någon bra dag - kände mig irreterad... På stackars Klara, på saker som jag inte hittade, på att vi höll på att bli sena, på Hiho som inte kom när jag ropade (det visade sig att han hade lagt sig i hundgården och då fick de vara där båda två...), på jeansen som jag köpte som är tokstora nu redan - kanske gjode jag ett felköp?!, (annalyserade jag inte köpet tillräckligt noga?), på livet i smått och stort - kanske för att Anders åkte till Norge idag på morgonen?!

Jag skulle på återbesök på MVC - det besöket som jag har fått skjuta upp ett antal gånger nu... Jag lämnde Klara på dagis och åkte dit. Allt var bra och jag fick dra hela min efter-förlossning-story igen. Jag kan fortfarande känna att det var så onödigt att jag behövde bli så dålig, så länge - trots att förlossningen gick så bra. Jag kommer heller aldrig få äta ppiller mer pga att jag har migrän och att pappa har haft stroke.

Sedan gick jag en liten sväng på stan innan jag hämtade Klara på dagis. Vi åt lite lunch och sedan åkte vi till "min klass" som var i skogen i närheten av oss. Det var så kul att träffa dem - det är en härlig klass! Studierektorn var där och hon undrade hur länge jag skulle vara hemma och jag svarade att jag inte riktigt visste - men kanske till efter jul, och jobba helt eller delvis helar elelr delar av våren. Och då svarar hon att "då får ju någon annan gå..." - "Ja??!", jag har väl rätt till min tjänst?!

Nä, det är ingen rolig dag - vill helst att den ska vara slut nu, att jag ska få sitta under en filt och titta på Grey, kanske dricka en kopp te och sen krypa ner i sängen och få sova Hela natten! Imorgon är en tripp till en vän i Halmstad planerad.

Hoppas att ni har en trevligare dag och känner er gladare, mer entusiastiska och peppade än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback