Inte ett moln...

så långt ögat kan se! Så skönt! Men idag förösker jag skydda mig lite. När vi ahde lämnat Klara på dagis tog hundarna, Linus och jag en promenad i solen. Vi gick ner till sjön. Hundarna blir som småbarn - speciellt Hiho är som en kalv på grönbete. Springer runt och leker, hämtar stockar, simmar en runda... jag kan sitta länge och titta på dem! Jag tränade lite lydnad med Kenzo oxå innan jag gick hem och läste tidningen med en kopp te som sällskap i solen! Sämre kan man ha det! Linus ligger i sin vagn i skuggan av den stora eken och sover.

Tiden rullar på, snart är det dags att hämta Klara igen - idag ville hon ta det lugnt. Inte åka nånstans. Lilla gumman - ibland blir det för mycket av det goda! Säkert ångrar hon sig sedan - hon vill säkert åka en runda till mormor i alla fall! Framåt kvällen ska vi ta oss ut i skogen och träna lite sök.

Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback