Lite sur:

Småsur känner jag mig:
-mest för att det verkar som om vi har slarvat bort en babywatch som vi köpte ny när Linus kom... Vi hade den på hundträningen i skogen i lördags och nu är den borta. Vi har letat hemma, i bilen, i skogen... men hittar inte den...
-och så ganska mycket för att min kropp är så kass - Så ont i knät (triots att det har varit den led som har varit bäst? i min kropp genom tiderna. Jag har ju opererat högfter och axlar, brytit fötetr och händer...), och ryggen...
-och så lite för att det regnar - jag vill ha varm vår nu! Har planterat lite blommor idag.
-och så en del för att det lukat målarfärg - jag blir tung i huvet... fast jag vill ju att det ska bli fint i källaren och Klart! Det höll på att inte bli det efter en trevlig kväll hos Anne och Olof - som slutade med att Anders blev väldigt trött... Men han sliter på!
-och så lite till för ingenting, eller allting - jag vet inte...

Hoppas att ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback