Ny mus!

Sök träningen idag gick som en dans! Kenzo var Så duktig! Och så fick vi tårta eftersom Ritzo hade varit duktig. Linus sov hela tiden. Klara var hos mormor.

Och så var jag telefonvakt - Stefan hade glömt telefonen och frun är minst sagt högggravid på övertid... Jag minns känslan av nyfikenhet, nervositet och förväntan. Att inte veta vem som ligger i magen, att inte veta När den ska komma ut (man tror att den aldrig kommer göra det, samtidigt som man Vet att varje stund kommer man närmare ett möte med sitt lilla barn). Men hon ringde inte. Synd. Det hade varit häftigt att få ta emot samtalet...

Sen var vi inne i stan och lekte lite emd Klara och ahndlade. Jag fick en ny mus! Så nu njuter jag!

Det regnar till och från, men Klara och jag bakade en sommartårta med jordgubbar och bjöd mormor och gammelmormor på.

Och ikväll hejar vi på hockySverige och Carola! Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback