stjärngosse!

Har jag sagt det förrut? Att vår lille Kille är en riktig stjärngosse? Han är nöjd, glad, sover mycket - både på dagen och natten, äter gröt med belåtenhet och igår fick han prova potatis som han tryckte i sig glatt! Han hänger med - igår var han med i skogen och tränade sök, det var fullt med mygg (satans mygg! Kan vi inte döda minst en om dagen/man, så kanske vi kan utrota dem!?... förlåt Hanna!), jag satte mig under vagnens myggnät och ammade och han bara skrattade! Ligger på en filt eller i knät och är bara Så lycklig! Badar med förtjusning. Gillar att bli torkad om munnen... Men allt ändrar sig, "vänta du bara"!

Och idag kommer min älskade Klara hem från Stockholm - längtar efter henne! Och så kommer ANders hem från Norge! Skönt att vara samlade igen! Jag ska nog städa lite här hemma, vädret verkar inte bli något höjdarväder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback