undanhöll sanningar...

Jag har fått lite reklammationer på mitt inlägg - ryggen har visst ett besvärande diskbråck och så är det det där med hjärnstörningarna (men de är inte så frekventa längre och gör inte att jag svimmar stup i kvarten), och så har jag haft en del benbrott oxå... Rätt ska vara rätt! Det var inte min mening att undanhålla något! Men den har varit duktig på att leverera barn - bättre än vad man kunde tänka sig! Älskade barn. Vi har varit i simhallen idag. De älskar det! Klara är som en riktig fisk - slår kullerbyttor frmåt och bakåt och från kanten. Dyker och klarar sig på djupt vatten själv - visserligen med puffar men ändå! Efter att Linus hade badat en stund så satte vi oss och somnade  - han och jag! Och när vi kom hem var han supertrött - och har sovit som en stock hela kvällen. Mamma och pappa har varit här och ätit. Nu är det hockyfinal (2-0 till Sverige mot Tjeckien) - så jag har nog inte tid att skriva mer!?

heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback