12 år + 1 månad

Det firar vi idag! Med sol - kasnke sista solen!? Det är riktigt varmt. Ulrika och jag har suttit ute och fikat. Jag har städat - dammsugit och skurat - tvättat, slängt uteblommor som jag ine orkar vattna längre, varit hos mormor, hämtat Fia och lämnat Fia - det är verkligen roligt att se hur glada hon och AnnMarie blir när de träffas, mamma skulle blivit glad åt att någon älskade hennes hund, men det känns bra att jag Vet att vi sa till henne att vi faktiskt tycker om Fia den där sista kvällen i båten från Ekö, trots att vi brukade säga motsatsen om hennes "dumma lilla hund" - och nu ska jag ta mig en dusch... Vi ska träffa Anders inne i stan sen - titta på plattor till uteplatsen.

Ha en bra dag och hopaps att ni hinner njuta av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback