14/9; fixardag

Lämnat Klara på dagis, ringt bildoktorn, cellrpovmottagningen, ett par vänner, smittskyddsenheten, städat, gett Limpan mat. (han sov till 9.10 idag i sin egen säng - HELA natten!), och nu ligger han och violar igen. Ska nog ta en kopp te - är fortfarande lite hes, och så blev det lite äppelkaka över sen igår. Kanske ska jag fixa lite med barnens fotoböcker, och min egen bok, innan det är dags för dusch, lunch - för Limpan och mig, Klarahämtning och läkarbesök.  Barnen ska vara hos Sandra under tiden. Kanske hinner jag med ett träningspass efter oxå... Och så ska jag nog hinna köra något litet med Keno oxå... Men som sagt - först lite slappning - det är jag värd! Hoppas att ni hinner sitta en stund i solen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback