16/9; lördag

Bebben sover fortfarande. Han var halvvaken ca en timme vid femtiden, men somnade om själv igen. Anders åkte till Lessebo för att tävla med Kenzo i sök vid 6. Klara steg upp vid halv8 och jag vid 8. Nu har vi ätit frukost och duschat. Sjka nog ta ett tag med luskammen - fem barn hade fått gå hem från dagis pga löss i torsdags. Hittills har vi inte sett några, men jag letar vidare... Sen ska vi int ill stan och träffa farmor och kusinerna.

Igår var vi hos Linda, träffade Anders och köpte panel till uterummet, jag handlade, sen klippte jag gräset och Anders målade. Sen var det kväll. Vi var trötta och satt oss framför TV:n, innan vi stupade i säng. Fast just det - ett träningspass med Kenzo hanns oxå med.

Nu hör jag faktiskt min älskade lilla bebbe! Ny blöja och gröt väntar! Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback