6/9; med största möjliga tystnad...

Jag är hes - får knappt fram ett ljud... Men jag har inte direkt ont i halsen.

Efter två usla nätter, så sover nu Lilleman fortfarande, i sin egen säng. Jag hörde honom gny någon gång, men det kanske var när han sov. Ja, ja - sover gör han i alla fall fortfarande!

I kväll är det dagissamkväm. Och så är det ju fotbollsEMkval; Sverige - Liechtenstein. Men det ahndlar mest om det var rätt eller fel att skicka hem tre spelare efter att de hade kommit hem för sent till hotellet. Suck. Jag tycker att man ska skicka hem dem Om de uppenbarligen Presterar sämre. Men om de fortfarande är bra för laget så är det ju klart att de ska spela! Det var ju i söndags de var ute på krogen, inte dagen innan match eller så...

Igår snuffade jag lite grannbebbe - så söt, med massa mörkt hår. Så liten. Linus blev ju grotesk i jämförelse!

Olof och Anne var här och vi kollade lite på hotell. Det är svårt att få till något bra. Det blir lätt dyrt... Samtidigt vill man ju inte spara för mycket - om man väl ska åka på en sån här resa...

Det är snart val. Folkpartiet i skandal - de har spionerat på sossarna. Men det har väl aldrig varit så tyst inför ett val. Har knappt sett några valafficher och det går lätt att undgå valprogrammen på TV... har ingen aning om nåt... Men som vanlift är det väl SKola, Vård och Omsorg som är hjärtefrågorna för många - för mig?! Får väl sätta mig in i dem nån dag...

Och på tal om tystad - vi var ju på cirkus. Farfar fick gå upp på scenen. En ficktjuv lurade av han allt han hade inklusive glasögonen. Och Klara fick rida kamel och häst.

Ett tyst hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback