Bästa limpan

Vi har den bästa limpan. Den goaste limpan. Vår limpa! Han fick följa med och träna idag, och charmade alla den korta stund han var vaken. Han somande gott och sov till jag satte honom i bilstolen igen. Men tänk vad annorlunda det har blivit. Aldrig blir det som man tänkt sig... Hade sett fram så oerhört mycket mot mammaledigheten, lite bebbe, leka och pyssla med Klara och kunna träna hundarna på dagtid... Men så är det massa snö, och så måste jag skrapas, och så skadar jag knät som måste opereras, och så dör mamma... Nej inget blir som det var tänkt - eller det kanske var just detta som var tänkt... bara det att jag inte visste om det. Men jag är så glad att jag är Mamma - trots snö, livmoderrester, skrapning, knäoperationer och dödsfall... Även om jag inte alltid är den allra roligaste och erngifullaste mamman just nu - så är jag ändå deras bästa mamma...

kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback