trött...

Känner att jag inte har någon energi... Kanske hade jag haft det om jag verkligen skulle göra något?! Det känns nästan som om jag har lite feber. Lite ont i halsen. Trött... Har letat lite hotell, men det är svårt. Känner att jag inte riktigt orkar bry mig... Vill jag verkligen åka? Har vi råd? Hinner vi fixa? Orkar jag? Vaccinationer? Hundarna?

Har faktiskt tittat på en film idag - det var länge sen sist. Snickaren är här och hamrar. Skulle mest vilja lägga mig ner och sova - länge... Vakna pigg, och glad - nån annan dag, en annan tid... Blörk för att känna så här... Inte orka Leva... Bara va... På jobbet igår så sa rektorn att jag kunde komma tillbaka när jag ville, hur lite jag ville... När vill jag? När orkar jag? Hur ska vi lösa allt?

Ska nog gå ut och sätta mig en stund. Solen skiner men det tokblåser - kanske kan det ge mig lite energi?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback