18/4

Jag skulle ju bara bevis att jag såg bra nuförtiden - ja ja jag visste ju att jag inte ser helt perfekt - det är ju svårt att se texten på TV, skyltar när man kör bil osv - men nästintill... - men jag såg sämre än sist när jag kollade ögonen och var helt klart i behov av glasögon... Så nu kommer jag till den stora våndan att bestämma vilka jag ska ha... Kanske åker jag förbi optikern idag för att låna hem några, det beror lite på hur besöket på djursjukhuset går med två barn, varav ett är lite tjurigt (Linus), jag tror att det är tänder på G...

Anders och jag tränade Kenzo igår kväll, pappa var här och passade barnen. Träningen gick bra.

I eftermiddag kommer Linda med Emilia och Alexander. Det är inte alls så varmt ute nu, och faktiskt regnar det... Men ni får ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback