3/4; en sån där tråkdag

Man kan nog säga att det är en tråkdag idag - har svårt att ta mig för något. Solen lyser med sin frånvaro - och man hade ju nästan vant sig vid värmen och solen - jag fryser lite, och har inget speciellt planerat utan har egentligen en skön hemmadag med båda barnen. Men ändå känner jag mig olustig. Vi har pysslat lite, varit ute på en liten runda, hälsat på gammelmormor, lagat pannkakor, satt in kort i barnens album, fixat lite papper och så, spelat yatzi och tittat på lite inspelade program... Nu gick Klara precis ut till Annie, Linus har vaknat från sin middagslur, jag dricker en kopp te. Ikväll ska jag nog ut och träna en sväng med Kenzo - igår gick det riktigt bra med lydnaden.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback