9,25

9,25 på söket - han är med! Han är den enda elithunden som är kvar i tävlingen... Det är nervöst att gå hemma...

Igår var barnen hos Sandra och Eric när vi tränade sök - tack för hjälpen! I går eftermiddag var vi ute i trädgården, finns hur mycket som helst att fixa med. Fint väder, men inte så varmt.

Och i fredags efter att jag hade jobbat (det var länge sen jag jobbade Så mycket - massa lektioner + att jag rättade alla biologiproven) och hade åkt för att beställa glasögon (men inte lyckats.. det slutade med att jag valde hem två par en gång till och det var de som jag tyckte var bäst från början... och ett par av dem blir bara bättre och bättre = det plastiga paret. Det andra jag väljer mellan är de som inte har några bågar bara svart mellan ögonen och svarta skalmar...) så var vi hos Helen och Ulf och åt fredagstaccosen - supergott och tack för det!

Nu ska jag sortera lite tvätt, och kanske byta lite gardiner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback