yrken?

Många är de yrken som man får höra att ens barn kanske kommer ha...

Linus yrken har pendlat mellan trädgårdsmästare, fotbollsproffs (tänk vilka nickar, snea nickar han kan få till som är helt oberäkneliga för motståndarna!), diskare (älskar diskmaskinen!), sömntuta (han sov ca 19 timmar om dygnet första halvåret), bilmekaniker (kryper så gott som alltid omkring med två bilar i handen)...

Klara skulle väl helst bli prinsessa! Men även snickare och mamma - brukar hon säga att hon ska bli.

Och när man tänker på sig själv - inte hade jag väl tänkt bli lärare... De är ju helt dumma i huvet och är ett speciellt släkte som ingen förstår sig på... (då passar det kanske mig?) och skulle jag välja ett annat yrke nu - så vet jag inte vad det skulle bli - jag trivs som lärare, men kan tänka mig många andra oxå...

Nu ska jag förbereda inför en åktur till Helen, köpa lite hundmat på vägen och gå till apoteket, i eftermiddag ska jag träffa Carolina och träna lite hund och sedan ska jag träna knät lite oxå. Solen skiner fortfarande, imorgon skulle det bli kallare så det gäller att passa på att vara ute nu! Klara och jag har påsklov den här veckan!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback