10/12; lösenord

Nu är det infört - lösenordet (jag har ju för länge sedan fixat så att det inte går att söka på bloggen, men de måste ha läst länge och de sa att de läser varje dag och har den bland sina favoriter och blev upprörda när jag sa att det kanske var dags för lösenord...). Jag har varit tveksam länge och kanske vill jag inte, men nu är det dags, åtminstone för ett tag. När jag sa att jag skulle åka med Limpan till akuten och en elev frågade om det var för "Knölen" - då insåg jag att det var dags, för ett tag i alla fall... Jag tycker att det är roligt att så många vill läsa min blogg - om mitt Liv! Hoppas att ni fortsätter!

Just nu är det betygssättningsdags och den våndan är inte rolig. Jag har väl gjort några besvikna och några glada... Ett par tjejer blev så besvikna så att det propagerade för att få göra ett muntligt test - och jag lovade, vid ett svagt ögonblick att de skulle få göra det - trots att jag är rättså säker på att det är just G de ska ha...

Här hemma bakas det bröd ikväll. Och sorteras tvätt, barnen och jag har badat. Min höft värker så det var skönt med ett bubbelbad. Anders gick en runda i mörkret och i slasket (ska det aldrig ta slut) med hundarna.

Igår var vi på konsert efter att ha tränat med hundarna. Det var musica vite som hade julkonsert och det var trevligt. Men att ha med sig en limpa på konsert - är en prövning. Han var tyst när de spelade och sjöng - men så fort de pratade så tjatade han. Lycklig som få...

I helgen har vi även hunnit med att gå på kalas hos Emilia och Alexander som har fyllt år.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback