14/12; fredagskväll igen

Idag sa Klaras "dagisfröken" att han skulle banna mig - varför - jo jag hade satt lösen på min blogg. Inte visste jag att han och hans sambo och hennes syster läste! Och några elever frågade idag - de saknade den! Och jag kan villigt säga att jag saknar en del läsare... Jag vet inte om det är rätt med lösenord på den. Jag har ju egentligen aldrig fått illa kommentarer om den. Vi får se hur det blir i fortsättningen. Det är ju nästan tvärtom - folk som Vill läsa om Mitt liv...

Någon som har fått ovett idag är Linus - igen. Ännu ett bett på kinden, och så hade han trillat framstupa och skrapat kinden. Han ser förskräcklig ut.

Nu kommer nog snart A hem. Imorgon är det sök och simskola. Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vadå ännu ett bett? Har det hänt förut, stackars lille Linus, krama honom från mig. Och jag tycker att du gjort helt rätt som har lösenord. Trevlig helg. / Lina

2007-12-14 @ 22:43:08
Postat av: Dagisfröken

Tack för att vi får läsa vidare....

2007-12-16 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback