2 december

En söndag. Regn. Lång söndag. Inget speciellt har hänt. Jag la spår till hundarna! De kunde! Även om apporterna inte var bättre nu för tiden än förr i tiden. De markerade - åtminstone Hi - men man får vara vaksam så man ser markeringen. Men häftigt var det att se att de fortfarande kunde - det var trots allt ett par år sedan (?) som de spårade sist! Klara hade en kompis här. Roger var här och kikade på tak ovanför trappan. Vi gick en runda med pepparkakor till mormor och pappa. Barnen duschade. Jag klippte Klara. Linus har fått en bula på halsen - det ser inte ut som lymfkörtlar tycker jag. En större "bulle" på den sidan som han "sträcker ut". Nu är A och spelar innebandy. Snart ska jag ta en dusch. Linus får nog gå och lägga sig tidigt - han vägrade att somna idag på eftermiddagen.

Imorgon är det medarbetssamtal med chefen.

Hoppas att ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback