annandag jul

Linus och jag har tagit en lång promenad med hundarna - jag lyssnade färdigt på "Tyskungen" - och Klara och Anders är i stan och handlar. Ikväll kommer Sandra och Eric. Prinsen har kommit fram, den låg i Klaras nya väska med ryktborstar. Vädret är fortfarande grått. Imorgon åker vi nog och hälsar på Humpe med familj.

Förresten kommer ni ihåg Linus fascination av sin snopp och kvinnors bröst i somras - nu har han en ny fascination: hål, inte vilka hål som helst utan hål i stickade tröjor. Och han kan sitta en lång stund och bara känna...

Kommentarer
Postat av: Helen

Lillaste Limpan! Han verkar vara på G dessa dagar märker jag nu när jag läser ifatt här. Hoppas ni får en trevlig utflykt imorgon. Vi ses snart! kram H

2007-12-26 @ 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback