dan efter doppardan

Grått väder. Förkylda näsor.

Jag har varit hos Frida och vi tog oss en ridtur. Mysigt.

Igår var vi först hos Sjödahl och sedan fortsatte vi till Moheda - där Margareta hade fixat julmat. Tomten kom. Och jag fick en känsla av att "tomten är far till alla barnen"... Där satt hela fmailjen Johannesson - utom Bilal som är kvar i Libanon - och min mormor och min pappa. Vi hade en trevlig dag, barnen var glada och vi åt gott. Under dagen kände jag en liten oro för att K inte skulle bli nöjd med sina julkappar men oron var obefogad, hon var mer än nöjd. Nu vill jag mest göra en fin jul för mina barn, jag ska överleva - ta mig igenom, men det gick bra, jag var glad, men tänkte på Humpe och Malin, och framför allt Malte... Som fick vara kvar på sjukhuset, med dålig syreupptagningsförmåga och får syrgas och mediciner. Kanske hade de hoppats på att få komma hem på julafton, men de är fortfarande kvar och får nog stanna ett par dagar till...

Klara gick upp idag och började genast leka med sitt slott - tyvärr slarvade L bort prinsen under dagen, men den komemr väl fram - men han är duktig på att slarva bort, strukturera sina saker så att ingen förstår...

Vi har köpt en ny dator -så rättstavningen funkar inte... Det får teknikern fixa en anan dag. Nu kör han TV-spel! Kanske ska ge honom en match! Kenzo väntar på att få gå ett spår som jag la ut till honom.

Hoppas att ni har haft en bra jul!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Stor julkram till er allihop! Tycker du är beundransvärd Lisa bara så att du vet det!

2007-12-25 @ 14:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback