dan före dopparedan

En sovmorgon och mys i sängen, innan jag gick en långrunda med hundarna och Linus och lyssnade på ljudbok.

Sedan spelade vi pingis. Jag kom på tredje plats. Bäst av tjejerna... Anders och Eric kom före mig. Rundpingisen gick bra - det borde bli min grej - undra om det finns OS i rundpingis?

Sedan ordnade vi ett litet julbord för pappa och mormor. Vi spelade kort, och hade det riktigt mysigt.

Humpe ringde och Malte låg på sjukhus. RS-viruset hade slagit ut den lille mannen. Hoppas att han kryar på sig snabbt.

När vi satt i bilen igår - började K prata om att träden gav oss luft och att vi inte kunde leva utan träd... "Men på Ekö finns det ju träd, men mormor dog ändå...". Söta lilla K - så många tankar.

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback