10/2

Solen skiner. Vi har tränat hundarna - sök och lydnad. Barnen var hos pappa. Nu är Anders och Klara och tankar och köper lite lördagsgott. Limpan sover - men vaknar nog när som helst. Imorgon är det söktävling i karlshamn. Jag följer nog med. Anders föräldrar komemr hit till barnen. Jag tycker att det är lite kallt att ha med dem en hel dag i skogen nu. Men jag hade ju inte behövt följa med och titta - men det blir trevligt! Ikväll bir det lugnt med melodifestival - det blir en tidigt morgon imorgon. Jag sitter just nu och lysnsnar på kvällens bidrag på webben på svt.se - inget bidrag som direkt har fastnat. Det är första gånmgen jag "tjuvlyssnar".

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Ni var minsann inte hemma igår kväll, era rackare. Kikar förbi under eftermiddagen... så håll ögonen öppna.

2007-02-10 @ 15:43:42
Postat av: Annica

Hej
Texten jag har på bloggen har jag fått på mail av någon som hittat den någonstans. Tycker den är SÅ bra. Vill du kopiera så får du.

Kram Annica

Postat av: Helen

Trevlig mellekväll! Vi tar det lugnt efter en puklabackseftermiddag i Dädesjö med kusinerna. kram H

2007-02-10 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback