13/2; veliga jag

Jag är velig.
Fast jag vet inte om jag kan vela.
Vem ska bestämma?
Jag har ju trots allt blivit lite bättre sista tiden. Jag är verkligen inte bra i knät - men det har blivit bättre. Jag har fortfarande svårt att svänga, gå i trappa, böja och sträcka fullt, springa osv... Men magnetröntgen visar ju att knät inte är bra...
Jag körde förbi sjukgymnasten idag och pratade med honom. Han sa att risken finns ju att det blir mycket sämre igen, och det är ju inte så roligt.
Och så undrar man ju hur länge man kan ha en trasig menisk utan att ha ont av den - handlar det om månader eller år? För om jag ändå måste göra en operation om några månader är det kanske bättre att göra den nu, men kan det vänta ett par år, kanske jag kan vänta...
Jag lämnade in ett brev på ortopeden till läkaren nu när jag var där för att gå till sjukgymnasten emd Linus - skrev att jag ahde blivit lite bättre och undrade om jag skulle vänta några veckor och se elelr om det var lika bra att göra operationen nu... Får se om han ringer mig...
Jag vill Bara bli bra!

Linus sjukgymnast gjorde inte så mycket idag - Linus har inte blivit sämre i alla fall. Och han var så duktig när han skulel klämma och känna på honom. Nu ligger han och sover - slagen hjälte.

Här snöjar (Klara säger SnöJar) det . Hundarna hann få en promenad på morgonen. Snart ska Klara hämtas. Sen väntar storslalom ikväll med Anja. Spännande!

Ha en bra dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback