15/2

Kenzo, Hiho, Linus, Ulrika, Anja och jag tog en promenad på morgonen efter dagislämningen, sedan passade jag på att köra ett "tråk"frittfölj - ca tio minuter, fram och tillbaka på grusgången, jag lyckades bra. Han skruvade inte upp sig specciellt mycket, jag kunde till och med backa, svänga och göra stegförflyttningar utan ljud! Han var lugn, men tyckte fortfarande att det var precis lika tokroligt. Vilken hund vi har! Såklart vill vi att han ska tycka att det är kul, vi hade nog inte varit där vi är idag om vi inte hade haft glädje, men ibland gör det att man blir frustrerad - det känns som om det inte spelar någon roll vad man göra, det är liksom lika kul ändå...

Nu väntar jag på att hämta Klara, sedan kommer Mia och Carolina med Måns och fikar i eftermiddag innan Klara ska gå på kvällsgympa.

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hej Lisa! Hoppas att ni får skön helg och att morgondagen inte blir alltför tung!
Tänker på er & skickar stora styrkekramar!

2007-02-16 @ 18:47:48
Postat av: Anna

Tänker på er i dag....kramar från " Ekö grannarna"

2007-02-17 @ 11:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback