dagen

Jag var ute och gick med hundarna efter att ha lämnat k på dagis. Riktigt skönt vinterväder! Sedan tränade jag lite framåtsändande med Kenzo - körde endast med röstbelöning och det funkade faktiskt bra. Sedan, i väntan på Carolina, så gjorde jag ett uppletande. Kenzo tre skick och tre föremål, Hiho två skick och två föremål! Carolina kom när jag satt på trappan och sjöng för Linus. Vi gick en runda till och sedan tränade Carolina lite, innan vi gick in och åt tomatsoppa:
fräs lök
i med 2 burkar tomater
lite vatten
salt, peppar
vitlökspasta som går att köpa i burk - men såklart går det bra med vanlig vitlök oxå
lite grädde på slutet
Lätt, snabbt och gott! Vi åt baguetter till. Perfekt lunch.

Sen tittade vi på skidor och fikade. Det mixade staffetlaget tog VMguld i skidskytte!
På kvällen åkte vi till staden - vi hade bestämt träff med pappa för att titta på Honda CR-V. Men innan dess så köpte vi tjocka vinterstövlar till Klara. Det här vädret har gjort att hon knappt har behövt några supervarma stövlar innan i vinter. Men nu skämdes jag när jag hämtade henne på dagis i hennes fodrade, men lite mer finstövlar. Fodrade gummistövlar har varit kanon när det var mildare och blötare. Men nu kände jag att hon ebhövde Varma stövlar - så det fick det bli. Vi beställde ingen bil (säljaren som vi pratat med tidigare var inte där), men har nog bestämt oss för en sån i alla fall.

Imorgon är det jobb för mig igen. Kroppen är lite öm, men hyfsat okej.

Kommentarer
Postat av: tomas

tycker det är lite härmigt att köpa en CR-V! :-))

Ha en bra helg!

2007-02-09 @ 11:31:38
Postat av: Anna I

asch Lisa ! härligt att härmas dessutom är det en häftig bil, skulle gärna själv ha en sådan men vi kör tråkig Ford !!! ha en härlig helg! det ska bli kanonväder säjs det !

2007-02-09 @ 12:38:46
Postat av: Lisa

Humpe: Visst - men vi vill va som ni... se ut som er, gå/åka som er, ohhh!
Anna: vi åker mot Karlshman på söndag för att tävla elitsök med Keno!
Njut av helgen!
Kram Lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback