Dagen

Vi åkte till Linda och hennes barn på eftermiddagen - lekte och fiakde. Linus har inte sovit på hela dagen - hur orkar han? Det är nog första gången han hoppar över tuppluren helt. Men han har varit glad och pigg. Barnen badade när vi kom hem. Vi åt middag och nu laddar jag för ridningen.

Läkaren ringde idag, och han tyckte ändå att mans kulle gå in och titta eftersom magnetröntgen hade visat  att knärt var så dåligt. Men det känns skönt att ha pratat med honom, lämnat över beslutet till honom. Men jag Vill Inte... Fasar för rehabträningen igen... för smärtan... men mest för att käänslan att vara så beroende av folk igen, att inte klara sig själv.. Jag tycker inte synd om mig - men jag tycker synd om alla i min närhet... Men jag vill bli bra! Måste bli bra!

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

stor kram till dig denna hjärtans dag! jobbigt med operation... hoppas ridningen går bra//Sara

2007-02-14 @ 19:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback