Kenzo!

Kenzo blev årets bruksaussie! Coolt och duktigt!

Kommentarer
Postat av: Anna M

Grattis Kenzo!
önskar hundrädda jag :)

Postat av: Hanne och Jonas

Jättegrattis till er allihop! Kanonbra jobbat och tänk att det kunde bli något sådant av den lille killen.
Måhända ses vi på badhuset???

2007-02-18 @ 12:57:15
Postat av: Anonym

Grattis Kenzo och hela familjen! Bra jobbat! Kramisar Veronica

2007-02-18 @ 18:37:42
Postat av: Lisa

Tack - jag blir riktigt nöjd när jag tänker på vilken duktig hund vi har! Han har klarat av mycket - han började sin karriär med mig, som hann bryta foten, operera foten, få två barn, ta sönder menisken osv... och Anders tog över (jag körde endast två elittävlingar med honom i våras). Han själv har opererats för L7S1 och varit konvalescent typ ett halvår när han var tre år. Han var en riktigt feg liten krake när vi fick hem honom, och inte hade han vågat skälla på några figgar på den tiden. Från början körde vi dessutom rulle med honom, men bytte när han blev typ fyra år till skall. Han är otroligt häftig, tjänstvillig och pigg!
Tack för era grattis!

2007-02-18 @ 19:48:22
URL: http://www.flisas.blogg.se
Postat av: Malin E

Ida var överlycklig över att ha träffat Klara på simhallen. De får träffas snart igen.
Malin tipsade om att du hade gjort en så himla god äppelkaka med mandelmassa. Jag är en riktig receptoman och såg framför mig vad glada jobbarkompisarna kommer bli om jag bakar även denna vecka Skulle du kanske kunna lägga ut/maila receptet?

Kram Malin

2007-02-19 @ 10:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback