Melle 1

Melodifestival hos Helen - god mat, perfa glass och blomma (=lösgodis)! Jag lyckades pricka in alla fem som skulle gå visdare - men sen var det svårare. Jag tyckte Uno och Irma var bäst - även om Uno gjorde en kopia av Bono  och lekte BUno (http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Bono_U2_at_Prague_2000_IMF.jpeg) och Irma dansade grymt fult. Anna var ungefär lika dålig som hon brukade... Jag hade velat att hon hade åkt ut och Andersson och Gibson gått vidare åtminstone till Andra chansen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas ni är glada idag- jag fnissar och tänker på Buno. kram

2007-02-04 @ 16:36:55
Postat av: Lisa

Hej!
Det blev inte IKEA idag - Klara har haft feber, och vi behövde ju träna Keno! Visst är det roligt! BUno! Hoppas att era barn mår bättre - kanske tog vi med oss en liten del hem, så att ni kan må lite mindre dåligt!? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback