11/1

Jag kom upp på hästen. Jag kunde - men inte så bra som jag kunde... Jag var svettig redan efter skrittpasset! Den som säger att det inte är jobbigt att rida... En hel del olater hade jag fått - men jag har väl inte ridit lektion på ca 14 år, så det vore ju konstigt annars. Känslan finns där, jag vet hur det ska vara, men får inte riktigt till det. Knät gjorde faktiskt mer ont än vad jag trodde/hoppades. Jag har inte direkt träningsvärk idag - men ont i sittbenen. Såklart var det hoppning igår.

Nu har Ulrika och jag gått en runda med hundarna och småbarnen - efter dagislämnandet av de lite större barnen. Nu är det nog en stinkyblöja som ska bytas! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Försökte kommentera igår kväll, men det funkade inte :-( Skönt att det gick bra att rida och tur att ni red i ridhus...annars hade det nog inte varit den bästa dagen att välja för ridning, blä för det här rent ut sagt pissiga vintervädret!! Vill ha en halvmeter snö, minusgrader och sol!!
*KRAM*

2007-01-11 @ 13:20:12
Postat av: Lisa

Ja, det var verkligen kul att rida igen! Känner att jag verkligen har saknat det!
Och jag säger bara "suck" vilket väder!
Kram

2007-01-11 @ 14:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback