18/1; snabba resultat?

Inget sjukgymnsatbelsök idag - han ringde igår och tyckte att vi skulle skjuta på det lite eftersom han ville se resultatet av lappen. Det känns okej tror jag. Även om jag vill veta, få svar, göra allt vi kan, få all hjälp vi kan få... Det känns som om läkarna bara flyttar fram problemet... Ögonläkaren sa igår att vi fixar ögonen, så får barnläkaren fixa nacken - men egentligen fixar ju ingen någonting, utan flyttar bara fram problemet... Men vi får lite på dem. Tro att de gör det som är bäst! Men jag är en otålig person, vill ha snabba resultat och jag vill göra allt för mina älskade barn.

Snabba resultat... Igår red jag. Jag kämpar. Sitsen är väl inte vad den har varit och dessutom har jag lärt mig att man ska hålla tårna liksom inåt - men hon sa att de ska vara lite utåt - nu måste jag ändra sitsen och det kommer ta tid... Men det är bra träning!

En bebbe har sett dagens ljus - en dagisfröken till Klara har fått en liten son:
http://ltkronoberg.webbisar.nu/extra/baby/?module_instance=1&search_string=&action=baby_show&id=8236
Det var heller inget snabbt resultat - om jag inte minns fel var hon beräknad till den 4/1.

Ulrika och jag tog barnvagnarna och hundarna och gick promenad. Vi chansade på skogsrundan och den blev jobbigare än vanligt - eftersom vi fick bära vagnarna över flera omkullvälta träd. Men en skön promenad blev det, och sedan apssade jag på att träna Kenzo oxå. Linus satt nöjd i vagnen och tittade på.

Jag hade funderat på att ta en sväng in till stan, uträtta ett par saker - men jag får se sen när Klara kommer hem...

Imorgon ska jag jobba igen.

kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hälsa Linda Lundell & gratta ifrån mig om du träffar henne...har inte träffat henne på minst 10 år men tror nog att hon kommer ihåg mig...vi brukade hänga kring samma killgäng i 14-15 årsåldern ;-) Världen är som sagt liten...

Ha en toppenbra dag i snöyran Lisa!
*Kram*

2007-01-22 @ 11:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback