22/1; sång och snö

Limpan och jag tog en prommis med hundarna innan sångstunden i kyrkan idag på förmiddagen. Vi hann visst med ett besök på BVC oxå innan sångstunden. Dags för läkar1årskoll. Sprutan fick vi skjuta på eftersom han, som vanligt, är snorig.Han väger fortfarande under normalt: 8450g och är lite över normallång: 76cm. 3 cm längre och ett kilo tyngre på en månad. Han ser "normal" ut i hullet - så att han ligger under kurvan spelar inte så stor roll.

Det snöar ute - och har gjort hela dagen.

Anders är i Stockholm.

Limpan somnade en stund i bilen på väg hem, så han ville inte sova mer när vi kom hem. En kort sovstund i dag alltså - ska nog försöka lägga honom om en stund...

Kram, och passa på att krama en och annan snöboll idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vilken fin sida. Kom på mig själv med att sitta och läsa i 10 minuter istället för att jobba... Hittade även bilderna från Thailand, roligt att se. Vad bruna och fina vi var. Ska nu återgå till mitt arbete. Kram.

2007-01-22 @ 15:59:23
Postat av: Lisa

Tack! Undrar bara vem du är? //Lisa

Postat av: Linda

Hej, oj förlåt, det är Linda från Umeå som du träffade i Thailand :-)

2007-01-22 @ 16:28:10
Postat av: Lisa

Perfekt! Hej Linda! Jag misstänkte dig - men det kunde varit Anne oxå... Eftersom du skrev att "vi" var så bruna... Synd bara att färgen inte gick att konservera...

2007-01-22 @ 20:10:40
URL: http://www.flisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback