7/1; Henriks födelsedag

Helgen började redan i fredags med Ullaredsresa tillsammans med Helen och Teresia. En perfekt dag, med stora kassar av smått och gott. Sedan hade Ulf och Anders lagat god mat som vi åt. Vi smällde raketer - trots att jag är emot det alla dagar utom möjligtvis nyårsafton - men vi missade ju nyårsfirandet i getamåla och vi hade hundvänliga raketer.

I lördags åkte hela familjen och träande hundarna, innan Anders och jag skulle åka till Torsås. Henrik fyllde 30 år och ahde fest. Vi fick supergod mat och trevligt sällskap! Tack Sara för en trevlig kväll! Vi sov över där och farmor och farfar passade hundar och barn.

Idag åkte vi hem. Jag har gått en promenad emd hundarna och tränade Kenzo en kort stund innan jag tog tag i storrensning på klaras rum.

Nu har vi ätit lasange med färsk pasta. Gott! Linus och jag har tagit en dusch och snart ska väl barnen gå och lägga sig och strax efter vi föräldrar!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback