Idrottsgalan

Sitter och tittar på idrottsgala och minns hur jag satt tillsammans med en annan nybliven mamma på BB och titatde förra året. Hon matade och jag satt och beundrade och snuffade på min sovande son - alla som kände oss då, minns väl hur mycket den mannen sov det första halvåret!? Typ 19 timmar varje dygn. Och helst själv. Och vägrade nappen. Nä, inget är som man tror att det ska vara. Efter Klara trodde vi att alla våra barn var flickor, att alla barn ville ha napp och sova som en igel på mamma och helst snutta varannan timme... Alltid ska man lära sig nått!
Ska krypa ner i sängen nu och fortsätta minnas, förundras... God natt!

Kommentarer
Postat av: Helen

Visst minns jag den sovande lille mannen! Jag kan fortfarande bli förundrad över att han är vaken nu när vi träffas. kram

2007-01-16 @ 10:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback