Snart...

Snart kommer Anders hem!

Han skulle handla lite. Bland annat floursocker. Jag tycker det är så tråkigt och kolla vad man har Innan man bakar så jag satte igång med kärleksmumsen och insåg sent att vi inte hade tillräckligt emd floursocker. Till och med så sent så att jag redan hade hällt i Allt annat... Glacyren blev lite konstig - så jag tror jag gör en omgång till och häller på kakan - för mycket glacyr kan man väl inte ha? Det är ju såsen man blir tjock av - som Anders brukar säga!

Knät är i alla fall otroligt tjokt - sedan i lördags är det värre än vanligt... Tråkigt men sant...

Kram

Kommentarer
Postat av: Hanne

Ha, men Lisa nu är du ju nästan hopplös att förstå?!? ;-) Tangenterna lockar väl med superspeed antar jag ;-)
Vill du följa min valpblogg, så studsa in. Kan vi inte träffas så kan vi ju tandemblogga iaf...

http://blog.bahnhof.se/wb412832

2007-01-08 @ 22:03:25
Postat av: Lisa

Ojdå och förlåt - jag som är riktigt duktig på rättstavning, skiter visst i hur det blir på bloggen... Jag rättade lite och hoppas att ni förstår ungefär vad jag menar - det går riktigt fort att skriva vill jag lova! Ska kika in på din blogg nu!
Kram

2007-01-09 @ 18:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback