snöblandet regn

Jag var ute och tränade Kenzo - i snöblandet regn. Blörk. Helst hade jag velat ha Riktig vinter - med snö och sol, kunna åka pulka och skidor... Men nu kanske jag hellre skulle se vår! Men åtminstone slippa detta regn! Jag insåg i vilket fall mär jag tränade Kenzo - att mycket bättre än så här blir det inte, inte utan att tävla... Han har varit ungefär så här bra i två år... Och jag har bara skjutit på det hela tiden (sammandragningar, Linus, knä)... Det har i och för sig kommit lite annat i vägen och vi har ju främst satsat på söket. Men det borde snart vara dags. Kanske redan i mars? Ska nog kika på möjliga tävlingar - om jag vågar - men vad är jag rädd för?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Visst ska du tävla! Friskt vågat, hälften vunnet! Kram Veronica

2007-01-11 @ 17:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback