tja...

Jag fixade inspelningen - satte helt enkelt in kortet i boxern och vips funkade inspelningen!

Då blev jag glad. Sen blev jag ledsen.

Roger kom hit och kikade på taket. Mögel på en takstol - taket måste bytas, vet inte hur bråttom det är... Vi som inte skulle ha några större projekt just nu... Måste livet gång på gång överbevisa mig - genom att visa att det aldrig blir som man har tänkt sig? Vi visste i och för sig att vi skulle behöva byta taket så småningom - det är 40 år sen sist, men usch vad jobbigt det känns...

Ska gå ut en runda nu tror jag...

Kommentarer
Postat av: Anna M

Usch, vad trist med hus när det blir så där :( Här måste elen dras om. Säkringar går överallt och det är inte jordat någonstans. Vet inte om livet gör så för att vi ska fortsätta att leva trots allt sorgligt vi är med om... eller så bor vi bara i gamla skrttiga hus :)
Ha det gott Lisa!

Postat av: Lisa

Ja du... man får inte vara nöjd så länge i alla fall när man har hus... Men jag skulle inte vilja byta bort det heller...
Kram

2007-01-17 @ 18:37:50
URL: http://www.flisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback