26 juli; generationer kommer och går

Idag skulle mamma dyllt 61 år om hon hade levt - om hon inte hade dött strax innan sin 60årsdag. Jag satt på kyrkogården idag, satte dit blommor, tårarna rann lite sakta, solen tittade fram och jag kunde berätta att hon hade fått ett barnbarn idag. En pojke. Humpe och Malin fick en son idag! Grattis! Klara sjöng "ja må de leva" och hurrade för mormor och bebben idag.

Vi kom hem från Ekö idag - sköna dagar. Vi hade kalas för Klara i torsdags - ett underbart fint kalas med många goda vänner! Anne och Olof stannade en natt och i helgen var Linda och Niklas med barn hos oss.

Vi har bjudit till bröllop. Den 20 oktober kommer vi att gifta oss! Imorgon åker vi till Tyskland. På lördag är det 30årskalas. Och nästa vecka åker vi ner till Ekö några dagar igen.

Hoppas att ni har det bra! Jag lovar att lägga in lite sköna bilder någon dag - kanske redan senare idag...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ledsen för din mamma ;-( kan inte föreställa mig hur det känns. Men vad kul att ni ska gifta er!!!!! Hoppas att ni får en skön semester i Tyskland.
Kramisar Veronica

2007-07-27 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback