18/6; hes

Ibland undrar jag om jag kan känna saker och ting på mig... Det händer ganska ofta att jag "gissar" rätt... Senast idag - sitter på en konferens och pratar med en tjej som har ont i halsen. Jag känner mig hur pigg som helst, men säger till henne att jag Alltid brukar vara sjuk på lov, och minns tex för ett år sedan när jag skulle operera knät vid den här tiden och fick inbilla operationsteamet att jag hade skrikit mig hes på Sverigematchen dagen innan... När vi går ut från rummet är jag hes, och jag börjar få ont i halsen, och sedan har det blivit värre hela dagen - hes och halsont... Jag vet inte hur många jullov i rad som jag verkligen var sjuk - magsjukor, körtelfeber, influensor... I vilket fall som helst är det tråkigt att vara hes. Och imorgon är det jobbfest. Jag har just klippt gräset och lagt barnen, nu är det nog dags för en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback