19/6; tar bort en kommentar

Jag har tagit bort en kommentar från Mr XY som jag inte tyckte passade in här. Jag behöver ingen hjälp med en mjökstockning som jag hade förra våren...

Jag har även funderat över att sätta lösenord på min blogg i fortsättningen - men vi får se hur jag gör. I så fall så kommer ni som är trogna läsare givetvis att få det om ni vill! Jag värdesätter att kunna ventilera mina tankar och känslor här - men inte till vilket pris som helst.

Nu ska jag njuta av värmen som har kommit tillbaka och min familj, ta en dusch inför jobbfesten ikväll och spara halsen lite.

kram till er goa vänner!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker att du skall ha lösenord till din blogg. / Lina

2007-06-19 @ 14:55:27
Postat av: Anna

Jag också ! min tanke var just...undra om Lisa vet vem det är ??!?!?!

2007-06-19 @ 15:08:13
Postat av: Frida

Ja pw är nog bra - då kan du välja bort de som stjäl din energi. Bort med alla surkart! Inte närmare än på skotthålls avstånd, har jag hört. Det tycker jag är bra!
Krya på dig sommmarlovar'n! /kramar Frida

2007-06-20 @ 11:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback