20/6; semester!

Nu är det semester - sommarlov - kalla det vad du vill! Jag är ledig, fri - och hoppas att få njuta av en skön, varm sommar!

Igår var det jobbfest - en trevlig tillställning som dock hade lite många och långa tal.

Idag har vi träffat den nya rektorn - först pratade han lite och sen sa han att vi skulle träffas igen 14.45. och så gick vi ut i arbetslagen för att diskutera. När vi kom till arbetslaget insåg vi att ingen visste vad vi skulle ägna oss åt - vad skulle vi diskutera? Vi var dessutom inte så många. Vi jobbade lite. Sen åkte jag ner till stan på lunchen och efter det plockade jag lite och så samlades vi igen - för att säga trevlig sommar! Meningslös dag. Vi kunde lika väl slutat 11.

Det kommer nog bli ett lösen på min blogg. Lite synd. Men jag tror att det är ett bra beslut - och några av mina vänner, som jag litar på i vått och torrt (Frida - jag brukar ju göra som du säger!), har ju gett mig det rådet. Så om ni läser, och vill fortsätta att kunna göra det så måste ni säga till så att ni får ett lösenord.

Ikväll har jag tränat sök med Kenzo - det gick bra. Fina slag, men han tyckte nog att det var lite jobbigt att skälla på den 6:e figgen. Imorgon är vi lediga - vi ska handla, gå på trettioårsfest hos Teresia och ta det lite lugnt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej flisan! Jag tycker att du ska ha lösenord på din blogg, och jag vill gärna fortsätta läsa. Härligt med semester! Det har jag med nu och det är verkligen skönt. Jag njuter av varendaste minut, även om den här semestern inte är som de brukar, men ändå! Skönt att slippa vara så
himla planerad hela tiden och ha kontroll hela tiden, bara få vara och göra som man vill är underbart. Glad midsommar! Kramisar/Veronica

2007-06-20 @ 23:19:30
Postat av: Frida

Hihi, tur att jag är så redii då...

2007-06-21 @ 07:41:25
Postat av: Anna I

Hej Lisa, jag fortsätter också gärna läsa !!! hoppas vi ses i helgen, vi åker ut i kväll ska även frakta ut familjen E. Nu får vi bara hålla tummarna för att det inte blir lika mycket regn som dom lovat, kram !

2007-06-21 @ 07:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback